Świat stworzony jako dobry uległ zaciemnieniu

Więcej bredni powiedzieć może głupiec w pięciu minutach niż mędrzec przez pięć lat odgadnąć? Żyją, ale nie potrafimy odgadnąć celów, jakie skłaniają je do działania. Człowiek współczesny nie lubi, żeby go nawracać. Jeśli nie to nawrócenie się świata bez cudu, jest chyba jeszcze większym cudem. Mogłem biegać z nimi na treningu. Moje ciało stało między nami jak całun gęstej mgły wystarczająco jednak przezroczystej, bym mogła ja przejrzeć i odgadnąć, co się dzieje. Łatwiej wówczas będzie zrozumieć sytuację obecnie panującą w tym sektorze rynku internetowego. Jedna z największych bied i plag, jakie pozostały nam po dawnym społeczeństwie kapitalistycznym to całkowita przepaść między książką a praktyką życia, mieliśmy bowiem książki, w których wszystko było przedstawione w jak najlepszym świetle, a książki te w większości wypadków były najohydniej
szym, najobłudniejszym łgarstwem które w fałszywych barwach malowało nam społeczeństwo kapitalistyczne. Teraz kandydaci będą walczyć o głosy wyborców lewicy. Samotność jest dla umysłu tym, czym dieta dla ciała. Zmieniają właściciela, zmieniają kształt i żyją wiecznie. Prezydent zadzwonił do mnie i polecił mi zmianę trasy lotu samolotu, tak żeby mógł dolecieć do Tbilisi. A gdybym nie dała rady, to mogę żyć i bez dyplomu. Dziękuję komisji za to, że raczyła zauważyć piosenkę, która nie porywa do tańca i nie ogłupia. Chcę wyjaśnić jedną rzecz jeśli chodzi o moje własne odrodzenie, ostateczna decyzja należy tylko i wyłącznie do mnie, i do nikogo więcej, a już z pewnością nie do chińskich komunistów. Przecieki do Wikileaks dopóki nie wiążą się z zagrożeniem czyjegoś życia i zdrowia przyniosą całemu światu wiele pożytku. Najwięcej uczymy się na bierząco poprze z praktykę z partnerem i analizowanie wciąż nowych spostrze

Leave a Reply

